Stoomgenerator TYLO Steam Commercial
Omschrijving
Functie
Multisteam
Onze nieuwe commerciële stoomgenerator is uitgerust met een grote watertank en is ontworpen om eenvoudig aan te sluiten op onze Multisteam-functie – een effectieve manier om verstoppingen in intensief gebruikte systemen te voorkomen, aangezien er tot wel drie stoomgeneratoren op dezelfde stoomcabine kunnen worden aangesloten. Stoomgeneratoren moeten regelmatig automatisch worden doorgespoeld. Dit houdt in dat de stoomproductie elke keer 10-15 minuten wordt onderbroken. Als u meerdere stoomgeneratoren in hetzelfde systeem hebt aangesloten, kan er worden doorgespoeld zonder dat het systeem hoeft te worden uitgeschakeld, omdat de Multisteam-functie ervoor zorgt dat er altijd één generator stoom produceert.
Onderhoud
Minder onderhoud
We ontwerpen onze stoomgeneratoren met veel aandacht voor detail. Ze zijn ontworpen om jarenlang ononderbroken en met minimale aandacht te kunnen worden gebruikt. De stoomgenerator is voorzien van een automatische spoeling die kan worden ingesteld op basis van de waterkwaliteit in uw regio.
Engineering
Energiebesparing
Scandinavisch design is altijd beïnvloed door ideeën over zorg en efficiëntie. Daarom hebben we technologie gebruikt om onze stoomgeneratoren zo efficiënt mogelijk te maken. Met een stand-bymodus en onze gepatenteerde 'gedeelde output'-functie kan het energieverbruik tot 30% worden verlaagd. Wanneer de lucht in de stoomcabine de gewenste temperatuur heeft bereikt, wordt het vermogen van de stoomgenerator verlaagd tot een niveau dat voldoende is om deze temperatuur te handhaven.
Technische informatie
Duurzaamheid
Dankzij nauwkeurige kwaliteitscontrole, slimme technologie en een sterke focus op water- en energieverbruik hebben we de stoomgeneratoren van Tylö zo ontworpen dat ze een zo klein mogelijke impact op het milieu hebben.
Controle
Neem de controle over uw openbare voorziening
Beheer uw openbare voorziening rechtstreeks vanuit de Elite-bedieningspaneel of installeer uw bedieningspanelen zodat u al uw sauna's en stoombaden rechtstreeks vanaf de computer in de receptie kunt bedienen. Elite maakt gebruik van de lokale wifi, waardoor bediening en monitoring rechtstreeks vanaf uw telefoon mogelijk zijn met Tylö's eigen Wellaccess-app, die beschikbaar is voor zowel iOS als Android.
Technical specification
- Garantie (j.) 2
- Land van fabricage Zweden
- Afmeting breedte (mm) 230
- Afmeting hoogte (mm) 685
- Lengte (mm) 585
- Capaciteit watertank, (l) 8.4
Shipping information
De prioriteit van ons bedrijf is om de beste kwaliteit goederen te leveren aan onze klanten, op een voor hen geschikt tijdstip en op de plaats van hun keuze.
Wij verzenden goederen naar alle landen ter wereld. Als u bij het kiezen van het afleveradres het gewenste land of de gewenste stad niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected] of bel naar het contacttelefoonnummer. De bezorgkosten worden dan individueel berekend.
Bezorging is altijd mogelijk.
Bezorginformatie:
Het voorbereiden van uw bestelling voor verzending duurt 2-3 werkdagen vanaf het moment dat de betaling op de bankrekening van de winkel is ontvangen. Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze overgedragen aan de koerier voor bezorging.
Levertijd:
De levertijd bedraagt doorgaans 8 tot 10 werkdagen, maar bij grotere of omvangrijke bestellingen kan de levertijd langer zijn.
Houd er rekening mee dat bestellingen in het weekend en op feestdagen niet worden verwerkt, verzonden of geleverd.
De maximale levertijd bedraagt 4–6 weken.
De levertijd wordt gerekend vanaf het moment dat de bestelling wordt opgehaald en verzonden vanuit ons magazijn. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt de klant een e-mailmelding met alle trackinginformatie van zijn bestelling. De leveringsvoorwaarden kunnen veranderen afhankelijk van de afgelegen ligging van het bestemmingspunt.
De op de website vermelde levertijd is bij benadering.
Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levering.
Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor het herinhuren van elektriciens of bouwers.
NB! Indien u uw bestelling niet binnen de hierboven aangegeven termijn heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Prijzen voor thuisbezorging
De verzendkosten binnen Europa worden berekend volgens de tarieven van de koeriersdienst.
Voordat de goederen worden geleverd, spreekt de koerier telefonisch een acceptabel bezorgmoment met u af (werkdagen ma-vr 8:00 - 17:00 uur).
De bezorgkosten zijn niet inbegrepen in de prijs van het product zoals vermeld in de webwinkel.
De verzendkosten worden aan het winkelmandje toegevoegd.
Verzameling van goederen
Controleer bij ontvangst van de geleverde goederen de staat van de zending (verpakking), zorg ervoor dat de verpakking niet vervormd of beschadigd is. Als u vermoedt dat het pakket beschadigd of vervormd is, onderteken dan de pakketdocumenten niet en stuur het pakket terug naar de koerier. Als het pakket in orde is, onderteken dan de factuur (cognossement) of een ander overdrachts-acceptatiedocument van de zending. Het ondertekende document is het bewijs dat de bestelde goederen bij u zijn afgeleverd.
Bij aankoop van producten die langer zijn dan 2,4 m, kan het zijn dat de klant zelf voor het lossen moet zorgen.
Retourneren van de goederen
Wij doen ons best om goederen die bij ons zijn gekocht te verpakken. Helaas kan er soms schade ontstaan tijdens het transport. Zelfs als u niet weet of iets beschadigd is of niet, is het altijd goed om foto's te maken van het aangekomen pakket op uw smartphone, u hebt die nodig voor het geval er schade is aan de inhoud.
Als u tekenen van beschadigde verpakking ziet, neem dan de volgende stappen:
1. Maak foto's van het pakket en controleer of de schade zichtbaar is.
2. Pak uw bestelling uit en controleer of er producten beschadigd zijn. Maak een foto van het beschadigde artikel.
3. Als er sprake is van een overtreding, informeer ons dan via e-mail [email protected]
NB! Voor alle claims van beschadigde of kapotte goederen, moet u uw claim binnen één (1) werkdag vanaf de datum van levering indienen. Het bedrijf moet volledige details en beschrijving in schriftelijke vorm ontvangen met bijgevoegde foto's van de beschadigde goederen.
Indien de koper weigert de geleverde goederen in ontvangst te nemen die niet gebrekkig zijn, dient hij de kosten voor het terugzenden van de goederen aan ons te betalen.
Als u verzoeken of opmerkingen heeft over goederenbezorgdiensten, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen uw wensen zeker overwegen.